Do 25.2. s kódom HAPPY alebo MAXI mimoriadna ZĽAVA 3 až 10 % na VŠETKO

Poradíme s výberom, zodpovieme otázky, vyriešime prípadný problém

Zákaznícky servis MAXMAX.sk

• VÁŽIME SI VÁS – Ročne vybavíme k spokojnosti zákazníkov viac ako 50 000 objednávok od nakupujúcich z Českej aj Slovenskej republiky. Za prejavenú dôveru týmto všetkým zákazníkom veľmi ďakujeme a nesmierne si ju vážime!

 STARÁME SA – O spokojnosť našich zákazníkov sa stará tím profesionálne vyškolených zamestnancov každý pracovný deň od 7:30 do 15:30 hod. Pre tieto účely máme vlastné call centrum, technickú podporu na e-maile, reklamačné oddelenie aj logistické centrum. Zákazníci nás môžu kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo osobne v sídle firmy v Uherskom Brode. Všetky kontakty na jednotlivé oddelenia sú uvedené na našej webovej stránke www.MAXMAX.sk v sekcii Kontakty. Radi každému pomôžeme s výberom tovaru, zodpovieme otázky týkajúce sa objednávok, termínov doručenia a podobne.

 SME DÔSLEDNÍ – Aby sme predišli riziku poškodenia pri transporte, veľkú časť objednávok doručujeme našou vlastnou dopravou. Ide najmä o rozmerovo väčší alebo veľmi krehký tovar, ktorý vyžaduje špeciálnu starostlivosť pri manipulácii. Najmä pri sanitárnom tovare a nábytku tak eliminujeme riešenie prípadných problémov s poškodením na nulu. Táto služba je vždy vopred telefonicky konzultovaná so zákazníkom, aby mu čo najviac vyhovoval termín a čas doručenia.

 SNAŽÍME SA – Robíme vždy maximum pre to, aby boli zákazníci s našimi službami aj tovarom spokojní. A aj keď sa bohužiaľ občas niečo nepodarí (percento prijatých reklamácií sa štatisticky pohybuje okolo 0,3 % zo všetkých objednávok), snažíme sa situáciu vyriešiť v spolupráci so zákazníkom čo najrýchlejšie. Jednáme vždy obojstranne korektne, bez zbytočných emócií a veľmi si ceníme prirodzenej ľudskej slušnosti.